2013. szeptember 27., péntek

Az új fejezet első kalandjai

2013.09.20 - A költözködés napján

Tehát alig 1 órát töltöttem az új albérletben és már surrantam is ki a rendetlen és szagos lakásból, a metró felé véve rögtön az irányt. Szerencsére itt van egy köpésnyire, szóval hamar eljutottam a célállomásra. Ám odaérve a Lokál pub megtalálása már nehezebbnek feladványnak bizonyult. Klasszikus nálam mikor nagyvárosban megérkezek VALAHOL tömegközlekedéssel, majd azt se tudom merre forduljak, még az utcát is alig találom! Ám ennek a kornak vége, hiszen ekkor tudom segítségül hívni a modern technikát! Android offline map és voilá, már tudom is merre kell menni a nagy épületrengetegben.
Mikor megérkeztem még elég kevesen oltották szomjukat a helyi finomsággal, de nem sokkal utána mindenki megjelent, aki úgy volt, hogy tiszteletét teszi, eme AIESECes rendezvényen.

A hely azért adta eléggé, hiszen konkrétan akkora volt az egész mint egy utca. Pont olyan hosszan terült el az utca mellett. Egyetlen nagy folyosó volt az egész 3 tankos sercsapteleppel.

A "pirinyó" pub

Nah ezt a fenti képet képzeljétek el tele emberrel, elvégre egy pénteki napról volt szó. Nah ugye kemény? De, amitől még speckóbb volt az egész, hogy itt bizony nem kellett odamenni semmilyen pulthoz, hogy Pilsner nevű itókát kaphass, SŐT még csak a szádat se kellett kinyitnod és "Mr. Megadomamijárneked" már csattintotta is le eléd a következő adagot, amint a korsó kiürülőben volt. Igen nem túlzok nem kímélte őket, jó erősen vágta oda a Miszter a korsókat!

"Mr. Megadomamijárneked" éppen levágja valaki elé a habos főzetet

Gyorsan repült az idő és nagyon jól éreztük magunkat.

A külföldi alakulat mulatozik

Ami mellett azonban nem mehetek el szó nélkül az a WC volt. Sztem ennyire még sosem lepődtem meg, mikor beléptem egy mellékhelyiségbe. Nah, de a kép (18+) minden szónál jobban elárulja miről is "beszélek" éppen:

A 18 karikás újságkivágásos dizájn a férfi WC-ben

Nem kis népszerűségnek örvendett eme hely se a pubban, hiszen többen is fényképezték a meglepő dizájnt. Mindenesetre miután lencsevégre kaptuk a férfi WC mezítelen hölgyeit, futballistáit és kocsijait, gyorsan továbbálltunk. Közös döntés alapján egy klub volt a célpont.

A csoportos menet a klubhoz

A következő helyszín teljesen a belvárosban volt egy Nebe nevű klubban. A következő képen megtekinthetitek, csakúgy üresen, mint az előző italozót.

Nebe és a pucér angyalok

Igencsak megörülhettek a klubban mikor látták, hogy vagy 15-en egyszerre érkezünk, főleg mivel akkor még eléggé foghíjas volt a partyrésztvevők létszáma. Első utunk természetesen a pulthoz vezetett, ahol viszont pár másodperc múlva az állunkat kellett összekaparni az árak miatt. Már akkor tudtam, hogy a pénztárcám abszolút hatalommal bír majd a fogyasztási kedvemre. Tehát inkább döglök szomjan, mint csillagászati árakat fizessek. De ez nem szegte kedvem, sőt, elég hamar benntaláltam magam a tánctéren. Nah és akkor, aki ismer tudja, hogy amikor elkezdek táncolni akkor ott nincs megállás. Hamar a társaság közepén találtam magam. Az viszont kevésbé volt jó, hogy rövidesen annyian érkeztek, hogy zsúfolva lett a hely és így a kis tánctér kevésnek bizonyult. Ezért maradt a talpalatnyi helyen táncolás a kisebb "menjmárarrébb" tolakodásokkal... Azonban még ez is simán élvezetes volt, mivel folyamatosan a számok klippjei voltak kivetítve a falon, ha már nem tudtam mozdulni legalább nézhettem valami érdekeset! Kúúúúl!
Nem mellékesen itt is érdekes WC-be lehetett botlani, hiszen ezek itt nem foglalkoztak illatosítással, inkább szépen körberakták díszesen a piszoárokat mindenféle gyümölccsel, narancs, lime, stbstb, mint valami tortát. (Gondolkodtam rajta, hogy lefényképezzem, de inkább elvetettem az ötletet, az már túl érdekes lett volna :D)

Olyan 3 óra fele fáradt el mindenki és ment a többség haza. Hát rám fért a pihenés a nagy dancelés után. Hazaporoszkáltam, majd már nem foglalkozva a nagy rendetlenséggel és kosszal, gyorsan az ágyba vetettem magam és először aludtam el az új helyemen.

Folyt. köv. majd a hétvége után! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése