2013. szeptember 5., csütörtök

A Prágai Gyógysör

Halihó mindenkinek! Jelentem még élek és a nap kezdetével ellentétben most már egész kafán vagyok ;) Nah de mindent szépen sorban, nézzük a mai bejegyzést! ;)

Reggel a felkelés be kell vallanom elég gyöszösre sikeredett... Most már nem csak köhögtem, de tüsszögtem is, de ezekkel inkább nem traktálnék senkit... Tehát, amint egy kicsit összekapartam magam nekiindultam a napnak, tele bizakodással, hogy mégis csak szép nap lesz ez a mai.
Felgurultam az irodához és ezúttal időben érkeztem, ezért rögtön az irodába tartottam.

Az iroda mellett, egy furcsa párosra lettem figyelmes. Egy öreg nénike és a kutyája. Ezzel még semmi extrát nem mondtam sztem, azonban, amin azonban nagyot néztem, hogy mikor a nénje kivette az aznapi újságot a postaládából a kutyuli rögtön totál beizgult. Ugrálni kezdett, csaholt, vonyított, amit el tudtok képzelni. Erre a mami nemes egyszerűséggel eldobta az egyik újságot, amire a kutya azonnal ráharapott és már vitte is gazdája mellett büszkén. Gyerekeeek én még ennyire kutyát újságnak örülni nem láttam!

A boldog újságos eb és a néni

Miután lekaptam őket egy fotó erejéig, pillanatok alatt már benn is voltam az irodában, ahol Jakub nyitott ajtót és üdvözölt barátságosan. Gyorsan el is helyezkedtem és miután benyomtam a reggeli elemózsiát neki is feküdtem a fordításnak. Sokáig nem tudtam egy huzamban csinálni, hamarosan megérkezett Tomás, majd nem sokkal utána váratlanul megszólalt a telefonom. Mondom mi a szösz?! Odapislogtam Bart-ra, hogy akkor ezt nekem kell felvennem? Aztán mondta: "Try it!" Felkaptam és beleszóltam egy határozott "Igen, tessék"-et. Ekkor esett le, hogy én hülye most egy tetves cégnél dolgozok, miéééért így szólok bele????! Sokáig nem tudtam ezen agyalni, mert megszólalt a nő és kiderült, hogy a Domain Regisztrációs Irodától hív. Hááát peeersze! Én marha! A lényeg, annyi, hogy megkérdezte, milyen levelezési címre küldje a szükséges doksikat. Elküldtem neki mindent mailben, hogy mi a helyi cseh cégünk címe és kaptam a választ, hogy rendben még ma elküldi. Szóval ez a téma egyelőre parkolópályára került.

Innentől egész nap csak fordítottam. Két gépet is segítségül hívtam, a laptopomat és az irodai gépet, hogy gyorsabban menjen a dolog. Fordítottatok már 5-6 órán keresztül?! Ha igen akkor tudjátok, hogy mocskosul fárasztó tud lenni. Volt egy pillanat, amikor nagyban tolattam a fordítást erre azt vettem észre, hogy nem írja a szóközöket a gép ahova akarom, próbálom 5-ször és semmi, nah jó akkor Ctrl+C - Ctrl+V, még mindig semmi. Miii a búúúús pííííííííííí?! Nah ekkor akkorát koppantam, hogy azóta cseng a fülem. A laptopon próbáltam nyomogatni a gombokat, hogy az irodai gépen történjen valami, és beletelt 2 percembe mire észrevettem ezt a malőrt! EPIC FAIL! De legalább ez figyelmeztett, hogy okés Csabi, akkor most szépen felállsz és sétálsz pár kört, míg kiüríted az agyad!

Egészen munkaidő végéig csináltam a fordítást, majd Jakub nekem, Bartnak és Radeknek szegezte a kérdést: Nem gurítunk le egy sört? Rögtön végigfutotta a fejemen, hogy lehet nem kéne, hiszen nem vagyok olyan jól, de aztán sokáig nem kellett győzködnöm magam, végül egye-fene belementem, egy sörbe nem halok bele. Ezért fel is kerekedtünk és utunkat egy közeli söröző irányába vettük.

A munka utáni aranyszínű jutalom felé menet

Beültünk a helyünkre és rövidesen odajött a pincérkisasszony.
- Przsc htcmdmtmd.
- Okay, okay... one Straropramen please!
- Przyrtm tshvmct!
Szerencsére Jakubék segítettek és megrendelték a söröket. Pillanatok alatt meg is kaptuk és koccintottunk is. Kicsit elkezdtünk beszélgetni, majd hirtelen Jakub, Bart és én elkerekedett szemekkel arra lettünk figyelmesek, hogy Radek korsójából "elpárolgott" a sör! Nem telt el 1 perc maximum és anélkül, hogy észrevettük volt már el is pusztította az egészet. Nem csak program mágus a srác, de még huzatja is van. Ez a döfi!

A meglepetés pillanata után! Volt nincs sör.

Amint elfogyasztottuk az italokat haza is vette az irányt mindenki. Én elmentem a metró megállóig busszal az albi mellett és beugrottam venni pár pékárut. Mikor jöttem ki megpillantottam szembe a zöldségest.

Fényképes bizonyíték! Eper, málna és áfonya szeptemberben!!!

Hát még Prágán kívül sosem láttam ilyet, de ezek szerint mégis lehetséges ősszel tavaszi gyümölcs! Sokáig nem tűnődtem, inkább hazaugrottam, mivel már így is későre járt.
Megfőztem pár virslit, hogy aztán beburkoljam a frissen vett kiflivel, vagyis őőő akarom mondani, közepes méretű bagettel, hogy pontos legyek.

Most jóllakottan és sokkal jobb közérzettel írom ezeket a sorokat. Nem tudom, hogy a sörnek köszönhető-e, de ha igen akkor holnap jó egészségesre iszom magam, mivel holnap lesz a nagy sörözés a munkatársakkal a tiszteletemre. Rögtön munka után lesz a merénylet, ami aztán eltarthat késő estig. Éppen ezért holnap kivételesen jóval korábban és rövidebb bloggal fogok jelentkezni! Most pedig szépen Blogger mód off és megnézem végre a kedvenc sorozatom kövi részét. Breaking Bad Rocks! Nah Páááá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése