2013. szeptember 3., kedd

Egy igazán változatos nap

Üdv újra! Igen sokszínű napom volt a mai, nem is teketóriázok inkább belevágok a mai esti mesébe! ;)
Előtte viszont ne felejtsetek el fogat mosni, ahogy azt Maci tanította!
http://www.youtube.com/watch?v=u77LroTRof0
Emlékeztek még gyerekek? :)

Tehát a mai naptól már hajnali 8-ra kell mennem dolgozni. Egész időben sikerült elindulnom, ezért még beugrottam egy körre a melóhely melletti kis Tescoba, ahol még nézelődni is maradt egy kis idő. Egészen meglepődtem mikor az alábbiakat megláttam:

Néda pirospaprika csehföldön.

Tescoban cukorkás részleg, mi a szösz?

A fenti képeken látható cuccokból pont nem vásároltam semmit, sokkal inkább fontosabb cuccokat mint pl ez a csoki, amit kedves Anita ismerőseimnek ajánlanék szeretettel :P Még itt Csehországban is láthatóan gondolok rájuk ;)

Finom Anita szelet. Nyamm!

Ezután utamat a Citroën márkakereskedés felé vettem, hiszen az irodánk pont a négykerekű csodajárgányok felett helyezkedik el. Megérkeztem az ajtónkhoz, azonban sajnos még nincs kulcsom és nem lehet kívülről benyitni. Ezért gondoltam akkor becsengetek, hátha valaki kiugrik a bugyijából ijedtében. Hangos csengő, semmi reakció. Még egyszer megpróbálkoztam, biztos, ami tuti alapon. Még mindig semmi. Hááát ezt meg hooogy? Pedig már 8 óra is elmúlt. Erre lassú komótos lépegetésre lettem figyelmes és egyszer csak megjelent Standa az egyik cseh munkatárs. Jött a köszönés: - Ahoj! - Ahoj! Erre kinyitotta az ajtót és kiderült, hogy tényleg egy árva lélek nem volt benn. Hát én még ilyen helyet nem láttam, ahol senki sem érkezik meg időben :D Sokat nem kellett várni és hirtelen mindenki megjelent, ám ahelyett, hogy nekiálltak volna dolgozni, mint én kedves, aranyos, tiszteletreméltó munkásember (nah jó ezt még én se hiszem el), ők inkább kávét kezdtek el főzni, meg elmentek még Tescoba, meg ide, meg oda,... Pont ezt kell mutatni egy új munkatársnak! :D Egy szó mint száz iszonyat pöpecül megy az a bizonyos role modelling, annyi szent!

Tomáš megérkeztekor gyorsan új feladatnak lettem szerencsés gazdája. Feladat: .hu-s domain regisztrátorrá válás megoldása, ami kiváltképpen azért vicces, mert kedves főnök úr vagy 20 ilyen regisztrációt elintézett már, ám amikor a magyar irodát megkereste ott bizony megmondták neki, hogy ááá-ááá elfelejtheti, hogy ezt angolul is el tudja rendezni, ezt bizony csak magyarul lehet. Mily derék hozzáállás kedves honfitársaim...
Tehát én voltam az Adu Ász a feladathoz és Tomáš gyorsan ki is játszott a paklijából. Neki is veselkedtem a feltételek kiderítésének, valamint egy egész szerződés csomag értelmezésének, hogy aztán pontosan el tudjam gagyogni Mr. Bossnak, hogy mégis mi szerepel, abban a magyar szerződésben, ami természetesen angol verzióban nem létezik...
Igazán felemelő volt, egész napom arra ment rá, hogy egyáltalán felfogjam az ungarische jogász hablatyot, majd ennek legfontosabb pontjait még le is fordítsam angolra. 6 óra az életemből, köszönjük .hu domain iroda!

Ezután teljes szívemből, örültem, hogy végre napfényt láthatok kinn. Jhaaa nem, mert itt már 3 napja beköszöntött az ősz és csupa borús és nyálkás minden. Sebaj, ettől még jó kedvem volt. Gyorsan kiléptem az ajtón lementem a lépcsőn és megpróbáltam távozni, de ekkor láttam, hogy körülöttem csupa 4 kerekű járgány van. Alig nézhetett hülyének a Citroënes eladó fickó. Még mindig no problem. Elindultam most már jó irányba hazafele, hogy aztán nem sokkal utána majd elmenjek a partyalbi szerződését aláfirkantani a főbérlő ipsével,  legalábbis ekkor még azt gondoltam, hogy hazafelé tartok. Kiérve a főútra azonban megláttam, hogy se híre se hamva a busz megállójának visszafele, amivel idegurultam. Néztem erre, néztem arra, sehol semmi. Nah frankó!
Ekkor az alábbi kifejezés ült az arcomra:

Csabinak fingja sincs mi legyen.

Odamentem az egyik megállóhoz és ekkor váratlanul megjelent egy busz, ami pont I.P. Pavlováig, azaz addig a megállóig ment, ahol majd a kontraktus megköttetik.
Ekkor a grimasz átváltozott:
Csabi és a szerencse egymásra talál.

Több se kellett nekem, a fenti arccal felpattantam a buszra és irány darány alapon majd csak eljutok oda, ahova kell. Meg is érkeztem a helyre, ahol alig szálltam le a buszról már kaptam az üzenetet, hogy a fickó is hamarabb végzett és lehet meetelni. Zsíííír. Össze is ültünk, átolvastam a szerződést és gyorsan alákörmöltük mind2en. Odaadtam a suskát, dumáltunk egy kicsit majd mindenki ment a maga útjára. Ekkor gondoltam, ha már ilyen hamar végeztünk akkor nézzünk még egyet körül. Láttam őszi epret (igen EPRET és még friss is volt!) persze cserébe arannyal kellett volna fizetni. Utam során volt templompark, színház, speckó átkelés jelző, tehát csupa szépség.

Ludmilla templom. (Csak nekem borsózik a hátam ettől a névtől? :D)

Valami színház, de eléggé adják a tetején lévő szárnyasszobrok!

Érintéses átkelés jelző! Kúúúl.

Miután ismét kigyönyörködtem magam, hazafelé vettem az irányt. A már megszokott hang fogadott, no nem a duda és "Az Oktogon következik", sokkal inkább a "Przsísssztíííí Stánííííceee Bugyejovickááá"! Imádnivaló hallgatni :))
Metró után séta hazafele, bokorban két srác, egyik éppen porcukrot cserélt ezer koronákra. A kis édesszájúak! Egyem a buksijukat. Ezután a közjáték után azt hittem már nem lesz semmi, erre nyitnám az ajtót és nem megy bele a zárba a kulcs. Nah frankó Iva benne hagyta belülről. Kopogok, semmi, ismét kopogok, megint semmi. Jééé dezsavű! Mint reggel a melóban. Mikor már készültem rá, hogy mingyá előugrik Trinity a lépcsőházból egy ügynökkel a hátában, Iva ajtót nyitott. Ekkor rájöttem, hogy itt bizony nem a mátrixban történt hiba, hanem Iva Tibeti zúgó kürt muzsikát hallgat a szobájában és éppen egy virágcserépre fest. Végülis majdnem erre gondoltam.

Jelenleg itt ülök, írom az esti mesét és hallgatom Tibet kürtjeit testközelből. Ez valami leírhatatlan érzés. Ajánlom próbáljátok ki, viszont figyeljetek, mert egyre nagyobb vágyat kezdtek majd érezni, hogy a fejeteket a falba verjétek :D Folyt. köv. holnap! ;)

3 megjegyzés:

  1. Az egyik Anita puszit küld Magyar honból! Érezd jól magad ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen :)) Bár azt nemtom melyik Anitáról van szó :P

    VálaszTörlés
  3. Köszi szépen :)) Bár azt nemtom melyik Anitáról van szó :P

    VálaszTörlés