2013. szeptember 17., kedd

Ütős sörözés!

Kisebb kihagyás után újra itt! Nézzük hol fejeztem be legutóbb a sztorit! ;)

2013 Szeptember 11. Szerda


A The Pubban félhangos beszélgetés folyik, kellemesen árad a csapokból a pompás aranyital, a torkokat lágyan önti el a habos csoda, mindenki élvezi a pillanat örömét. Ekkor azonban...

Fickó felpattan 3 nő társaságából majd odanyargal egy férfi pároshoz, akiket rögtön agyon akar ütni, de megáll és hangos "prszdtctrm"-be kezd. Erre rögtön az egész AIESEC-es asztal elhallgat és feszülten figyelni kezd, hogy mi fog történni. Az egyik pincérkisasszony odamegy és megérdeklődi, hogy hát itt meg mi a szitu? Erre, akit letámadtak ipse az asztalánál heves védekezésbe kezd, hogy ő csak ott ült, erre nekirontott a fickó. (Persze ebből egy csöppnyi kukkot sem értettem, de szerencsére volt tolmács a háznál a cseh AIESECesek személyében) Dumál, dumál aztán, vhogy elrendeződik a dolog és mindenki lehiggadt és el is mentek. (láthatóan) Kateřina (ejtsd: Katerzsina) elmondta, hogy a felpattanó fickó azt hallotta, hogy a két pacák undorító dolgokat mond a 3 nőnek, amit ő nem bírt elviselni és ezért volt a kirohanása.

Beszélgetés közben azonban valami gyanús lett és ezért átkíváncsiskodtam a terem másik felébe. Erre mi fogad? Három rendőr, 5 fickó meg a 3 nő, az egyik fickó a földön ül feldagadva a fél feje, mellette széjjelfröccsenve vér a földön és a pulton, másik pedig pedig a foga helyét tapogatta.
Nézzük mi történt: A fickó végül mégis nekiesett a két krapeknek. Ekkor azonban, ahelyett, hogy szétkapta volna őket a szomszéd asztalnál ülő 2 muksó azok inkább nem szaroztak "ha már lúd legyen kövér" no meg "kicsi a rakás" alapon inkább elkezdték csépelni mind3 faszit minden ok nélkül. Hijj de okos az ember ha iszik!

Az est folytatódott, a sörök eltűnögedtek, a hangulat oldódott. Ám közeledett az éjfél, ami azt jelentette, hogy az uccsó metrók elindulnak. Mivel eléggé kinn voltam a bánatban muszáj volt időben elindulnom. Természetesen nem sikerült ezért szinte rohanva fizettem majd gyors ütemben vettem az irányt a metró felé. Olyan gyorsban, hogy az est végére kijövő jókora számla által okozott gombóckát sem sikerült lenyelnem, csak mentem, mint a szemellenzős paripa. Kinn még találkoztam is az elagyabugyált fejű pacákkal, éppen még rendezkedett a zsarukkal. Gyorsan elmellőztem mindenkit és leérve a metróba még időm is volt hiszen éjfél előtt 3 perccel odaértem, de kicsit be voltam rezelve, hogy nem érem el a csatlakozást. Végül ez is összejött és elégedetten szálltam le a metróról az albi melletti állomáson. Ekkor pedig kit látnak szemeim?! Mr. Szétgyepált Monokli úr ismét megjelent, sőt egymás mellett mentünk fel a mozgólépcsőn! :DD
Nah ezek után kellemesen aludtam, hogy uccsó két munkanapom is frankó legyen!

Mr. Bevertfej a metróban (jobbra)

Másnap a munkával kapcsolatban végre nem csak a fordítás "heves élményeiről" tudok beszámolni, hanem aláíratott a szerződés, megkaptam az iroda kulcsait, meg egy rakat névjegykártyát!!! Nah ez igen, ezt nevezem.
Ezzel azonban nem ért véget a nap, még ebédkor azt mondtam, oké akkor most már ideje lenne megágyazni egy picikét a suskának, amit majd egyszer megkapok végre. Hol is lehet a legjobban zsetonnak ágyazni? Hát a bankban! Ezért arra fele vettem utam...


Mindenki ezt a bankot javasolta, ezért itt is kötöttem ki. 12 ingyenes pénzfelvétel. Ejha! Kedvesen is fogadott az ügyintéző srác és hipp-hopp egy számlának lehettem igen boldog tulajdonosa.

Még aznap találkoztam munka után Nicolával a cseh AIESECessel Ms. VP iGIP-vel (sorry a káromkodásért :D ) és együtt mentünk el intézni nekem az OpenCardot, aka lehet kedvezményes tömegközlekedés bérletem, kedvezményes belépő ide-oda-amoda. Egyszóval kell és csak 100 korona. Tehát gyorsan egy frankó igazolvány fotó, kevésbé pompás megjelenéssel, aztán már csak másnap meg kellett igényelnem a kártyát mivel persze h aznapra nem csinálták meg a fotókat...

Pénteken azonban hamarjában elrendeztem, még az sem állított meg h most először nem tudtak englisül a kártyaintéző irodában. Volt egy gyors activity majd meg is voltam.

Tehát elég eseménytelen volt a péntek, viszont a szombat annál inkább bővelkedett a mesélnivalóban! Erről azonban majd legközelebb! ;) Folyt. köv.!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése