2013. október 7., hétfő

A Csabi Visszatér!

Tááá tááá táráráárááárááá tárárárááááá ráááá tárárárááááááá!
Igen ide képzeljétek ide ama galaktikus űreposz a Sztárt Vársz főcímdalát. Megvan? Akkor most olvasd újra és énekeld! :D (Ha még ezután se megy hívd segítségül no nem a telefonos segítséget, hanem a youtubét:  http://www.youtube.com/watch?v=JG5OsfOuEy0 - na ugye?!)

Nem kérek elnézést az übergagyi photoshop mágiához, direkt volt!

Tehát hosszas kihagyás most Csabi Visszatér, és nem is akárhogy, hiszen vele van az ERŐ!!! Még pedig azért van szükség rá, hiszen elképesztő mennyiségű eseményt kell irtózatosan izibe ledarálnom, hogy behozzam magam. Nah, de sebaj vágjunk bele!

2013. Szept. 21 Szombat - Red Bull és miegymás!

Rögtön egy nagy blokkba kezdünk, hiszen aznap látogattuk meg gyakornok társaimmal a Red Bull Flugzeug rendezvényt, azaz ki tud jobb repülő alkalmatosságot fabrikálni és minél messzebb a pallótól a vízbe pottyanni. Izgi mi? Én is így gondoltam, egészen addig míg oda nem értem a helyszínre...

Itt csak az Erő segíthetett volna..

No igen mondhatni élvezhetetlen attrakció volt ez, hiszen hiába volt nagy rendezvény és látványos is olykor, ha egyszer bárhonnan nézed a történéséket csak az emberek feje búbját, vállát, oszlopot és egyebeket látsz... Amit azonban így is sikerült lekapnom:

Izzó kompánia és hotdog gárda "véres küzdelme" megelevenedik

Izzófejűek izzótáncot lejtenek, majd egy fél méter repülés után alászállnak bele a vízbe (gondolom én, mert ezt már persze nem láttam...). A hotdog gárda sztem még ezt a fél méteres repülő rekordot is csak alulról súrolta.
Tehát mivel nem nagyon lehetett látni semmit, ezért inkább másra szegeztem a tekintetem, ami abban a pillanatban sokkal érdekesebb volt, ez pedig az emberek elképesztő akarata és leleményessége!

Toj-toj és ablakmászás cseh módra

A villanyoszlopok és fák sem maradtak gazdátlanul

Valami elképesztő mennyi mindenre képes, hogy egy ilyen semmilyen lagymatag műsort lásson az ember. Hát mi nem sokáig szerencsétlenkedtünk ott, inkább elléptünk kedvenc éttermembe kacsát enni ismét és sétálgatni. Például az óváros térre:

Csingacsguk az utolsó mohikánpapagáj szelidítő

"Mr. karddal nyit sört" a folyékony kenyér pazarlásmestere

A díszes Pilsner kompánia

A fenti képhez még hozzáfűzendő, hogy egy Pilsner túrán vettünk részt a Károly-híd tövében, ahol megtudhattunk jópár dolgot a Pilsner Urquell történetéről, beleértve azt is, hogy jelenleg a legtöbb országban értékesített sör a világon! Hát megértem miért, hiszen helyben a túra mellé még mintavételi példányokkal is jutalmazták torkunkat!

2013. 09. 22-24. Vasárnaptól Keddig

A vasárnapi nap legfőképpen abból állt, hogy pihenjek és megpróbáljam megemészteni, hogy itt bizony tényleg az Erőre lesz szükségem, ha mindent használhatóra akarok tisztítani. Nah de jogosan merült fel bennem a kérdés, hogy mégis ki képes ekkora mocsokban nap mint nap élni.

Nem is kellett sokáig várnom, elég hamar találkoztam a cseh Honzával. Igen még egy Honzával, aki elmondta, hogy ez a leggyakoribb név csehföldön.
Hivatalos forma Jan (János), ahogy hívják Honza
Még egy példát mondott hasonlóra: 
Hivatalosan: Josef (József), ahogy hívják: Pepá.
Ugye milyen hasonlóak???
Amit róla el lehet mondani, hogy egész jó fejnek ismertem meg már a kezdettől és már vasárnap el is néztünk egy sörre a közelbe, csak, hogy megismerjük kicsit egymást, ha már több hónapig egy fedél alatt fogunk éldegélni.

Másik lakótárs a nigéria afro srác, azaz Jerry volt. Ő róla nem sokat tudtam meg a mai napig, annyit tudok mindenesetre, hogy speckó illatot áraszt magából, amit aligha nevezhetek kellemesnek városi orromhoz mérten.

Velük találkoztam a hét elején és hét végén. Főleg míg suvickoltam a slozit, a konyhát, a fürdőt, meg mindent, amit találtam. Ám legyen megcsinálom egyszer normálisan a takarítást, de, hogy innentől takarítanak maguk után az tuti, így vagy úgy. Ha kell fénykardot sem félek használni!!!

Folyt. köv! Sok-sok minden jön még tessék készíteni azt a bizonyos pelust! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése